-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Darmowa dostawa od 200 PLN
0,00 zł
0
Koszyk
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
giftowo.pl | Reklamacje i zwroty

Jeśli otrzymany produkt posiada wadę – możesz go zareklamować lub zwrócić. Poniżej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje dotyczące procesu reklamacyjnego.
1. Wypełnij formularz reklamacyjny online – podaj numer zamówienia, dane kontaktowe oraz szczegółowy opis wady. W formularzu możesz też wskazać numer konta do ewentualnego zwrotu środków w przypadku uznania reklamacji.
WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACYJNY
2. Spakuj produkt – do paczki koniecznie dołącz numer zamówienia, który został podany w formularzu. W miarę możliwości produkt powinien być czysty.
Na paczce napisz wyraźnie: REKLAMACJA GIFTOWO.PL.
3. Wyślij paczkę – nadaj przesyłkę za pośrednictwem wybranej formy dostawy.
4. Poczekaj na odpowiedź – rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki.
Adres do wysyłki reklamacji
giftowo.pl
Chopina 60/21
09-402 Płock
Ważne informacje
- Klient odsyła reklamowany produkt na własny koszt.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany – zwracamy wartość produktu.
- W przypadku płatności kartą podarunkową – środki zostaną zwrócone w formie nowej karty podarunkowej.
