• giftowo.pl | Reklamacje i zwroty

black_textlogo_white_background.png

Jeśli otrzymany produkt posiada wadę – możesz go zareklamować lub zwrócić. Poniżej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje dotyczące procesu reklamacyjnego.

1. Wypełnij formularz reklamacyjny online – podaj numer zamówienia, dane kontaktowe oraz szczegółowy opis wady. W formularzu możesz też wskazać numer konta do ewentualnego zwrotu środków w przypadku uznania reklamacji.

WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACYJNY

2. Spakuj produkt – do paczki koniecznie dołącz numer zamówienia, który został podany w formularzu. W miarę możliwości produkt powinien być czysty.
Na paczce napisz wyraźnie: REKLAMACJA GIFTOWO.PL.
3. Wyślij paczkę – nadaj przesyłkę za pośrednictwem wybranej formy dostawy.
4. Poczekaj na odpowiedź – rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki.

Adres do wysyłki reklamacji

giftowo.pl
Chopina 60/21
09-402 Płock

Ważne informacje

  • Klient odsyła reklamowany produkt na własny koszt.
  • Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  • W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany – zwracamy wartość produktu.
  • W przypadku płatności kartą podarunkową – środki zostaną zwrócone w formie nowej karty podarunkowej.


black_textlogo_white_background.png
  • Sklep zamknięty

Pracujemy nad tym, aby nasza strona była gotowa jak najszybciej.


Zapraszamy niebawem!